Termin - wieczór i noc z 23/24.03.2024r. ( sobota-niedziela )
Miejsce - owiane tajemnicą
Zbiórka - sobota 23.03.2024r. godzina 18.00 na dużym parkingu za cmentarzem przy ul. Kościuszki
Start - owiany tajemnicą
Meta - jak wyżej
Dojazd - własnym środkiem transportu
Powrót - własnym środkiem transportu
Uczestnicy harców - harcerki i harcerze, studenci oraz wszyscy chętni.
patrole - 2-4 osobowe (z osobą pełnoletnią!!!)
Obowiązkowy przybornik - latarki, baterie na wymianę, busole, długopis, folia na mapę,
podręczna apteczka na patrol, ciepła herbata, kanapki na trasę i na mecie
Wpisowe - 15 zł od uczestnika
Umiejętności - umiejętność posługiwania się busolą i czytania mapy,
Trasa :
Długość - 14600 m
Ilość PK - 21
Czas trasy - 420 minut (limit spóźnienia - 30 minut)
Skala trudu - 9
Czas startu - patrole startują co 5 minut ( lub w innych odstępach czasowych w zależności od ilości zgłoszonych patroli ) Punktacja. - brak potwierdzenia PK - - 90 PKT
- zaznaczenie punktu mylnego - - 45 PKT
- zaznaczenie punktu stowarzyszonego - - 20 PKT
- zamiana liter w kodzie punktu - - 10 PKT
- błędy, poprawienia na karcie startowej - - 10 PKT
- minuta spóźnienia w limicie spóźnień - - 1 PKT
- minuta spóźnienia po limicie spóźnień - - 5 PKT
- zgubiona karta startowa - - NKL
Potwierdzenie PKT wpisujemy na karcie startowej w kratce opatrzonej tym samym numerem co PKT na mapie. Dyskwalifikacja patrolu następuje za:
- zgubienia karty startowej,
- niszczenie lub przestawianie punktów kontrolnych,
- nie udzielenie pomocy medycznej lub innej pomocy nie dotyczącej biegu,
- przybycie na metę w składzie innym niż na starcie,
- używanie innej mapy, telefonów komórkowych i innych środków łączności
Bez względu na wynik i czas biegu każdy zespół musi zameldować się na mecie!! Udział w imprezie jest dobrowolny. W imprezie uczestnicy startują na własną odpowiedzialność. Niezależnie od warunków pogodowych zastanych na trasie, w razie wypadku lub szkód poniesionych od osób trzecich, zwierząt nie będą dochodzić odszkodowania od Organizatora. Fakt ten odnotowuje się poprzez podpisanie przez uczestnika deklaracji przed startem jego zespołu. Sprawy, zdarzenia wynikłe podczas zawodów nie objęte regulaminem rozstrzyga sędzia główny. Czuwaj! hm Bielik HR |